 |
Vazno: Za pristup kompletnom sadržaju našeg foruma, neophodna je registracija ili ukoliko već imate nalog, morate biti prijavljeni!
Autor |
Poruka |
Neko iz mase
Naj forumas 2010.


|
Upisano: Pet Sep 30, 2011 2:30 pm |
|
Kad pomislim na vikend, prvo pomislim na odvratnu nabavku hrane. Ljuta na sebe, naravno, što dozvoljavam da me veže neko tamo glupo sniženje cena i to baš vikendom, kad bismo baš mogli da provodimo vreme kvalitetnije s porodicom i prijateljima. A 10% nije malo.
Nisam jedina. Reke ljudi sliju se u velike tržne centre. Da li nam je to postalo jedino mesto za druženja?
Kako to da neki trgovinski lanci mogu sebi da priušte sniženje cena, a drugi ne mogu?
Po čijem džepu udara tih 10%?
Je l' to naša država odobrava samo nekim stranim, nazovi investitorima?
Ne razumem se u ekonomiju, pa zato i pitam.
|
Boriti se, tražiti, ne naći i ne klonuti...
ıdɐʞ sǝ oʞɹǝćǝ!
Kome zakon leži u topuzu, tragovi mu smrde nečovještvom! |
|
 |
ZeljkoS
Starosedelac


|
|
 |
Saša
Naj forumas 2009.


|
|
 |
Neko iz mase
Naj forumas 2010.


|
|
 |
Saša
Naj forumas 2009.


|
Upisano: Pet Sep 30, 2011 10:13 pm |
|
 |
 |
Što baš vikendom i ko je u celoj priči ostao bez 10% zarade? |
Nije niko ostao bez 10% zarade..........Da ne snizi cenu, njegov promet je manji, time i zarada tog vikenda.........on najavi 10% snizenje, ljudi navale, promet je sigurno znatno veci od tih 10%, time i zarada......
Ako snizi cenu, u istom vremenskom periodu mora da proda mnogo vise da bi ostvario istu ili cak znatno vecu zaradu, na gubitku sigurno nisu.
Zaradu moras da vidis u vezi sa vremenom u kojoj je ostvarena, a povecanje prometa je jedan nacin za ostvarivanje vece zarade ako privuces ogroman broj musterije snizenjem cija objava ima psiholoski efekat.
|
Nije najjači u vrsti koji preživljava, nego je to najinteligentniji. To je onaj koji je se najbolje prilagodjava promeni.
Trebalo je milione godina da od majmuna postane čovek, komunistima je bilo dovoljno 50 godina da od čoveka naprave majmuna.
Pametan se uči na tudjim greškama, a glupi ni na svojim ne nauči.
Richard von Weiszäcker:"Oni koji zatvaraju oči za prošlost su slepi u sadašnjosti."
AKO SRBIJA STANE (3 dela):
http://www.youtube.com/watch?f.....WWH3kCGNFM
http://www.youtube.com/watch?f.....RUijJ9xpAs
http://www.youtube.com/watch?f.....spmETzn_M0
Predsednik Srbije, "diplomac", "predskazao"/znao za smrt pokojnog premijera dr. Zorana Djindjica:
http://www.youtube.com/watch?f.....2Z3G0D3x4E |
|
 |
miks
Starosedelac


|
Upisano: Pet Sep 30, 2011 10:19 pm |
|
 |
 |
A ova tema bi trebalo da bude o 10% nižim cenama po hipermarketima i to baš vikendom. Niže cene nenormalno skupe hrane i kojekakve kućne hemije. Što baš vikendom i ko je u celoj priči ostao bez 10% zarade? |
Nisam bas upucen, da li je to -10% na sve proizvode u trgovini ili akcijsko -10% na odredjene proizvode?
Bez zarade nije niko ostao... cak sta vise, nize cene+veci promet (vikendom slobodni ljudi=veca posecenost) sve to = veca zarada.
Kod akcijske prodaje, namame kupce nekim nizim cenama proizvoda (robu koju treba "ocistiti") pa kada si vec tamo, vidis nesto sto ti treba a ima redovnu cenu, uzeces tu da ne bi sada isla jos i u druge trgovine.
Ako je popust na celokupan asortiman, konkurencija je velika te na taj nacin privlace kupce.
Nisu niukom slucaju u gubitku, zato sto su im marze takve da su jos uvek u dobranom plusu...
P.S.
eto, Sale me preduhitri u odgovoru, iako sam pre njega poceo da pisem (verovatno spotije kuckam od njega ) ali, slicno smo pisali u isto vreme 
|
|
|
 |
Neko iz mase
Naj forumas 2010.


|
|
 |
boksi
Starosedelac

|
Upisano: Sub Okt 01, 2011 12:45 pm |
|
Necu reci neku veliku mudrost:)
Cene su jednostavno preduvane, monopolisticke, i prostora za korekciju, odnosno snizenje ima koliko hoces...
Postoji doduse tu i onog, poslovnog, marketinskog, da te samo dovuku tamo, pa iako na nekom proizvodu ne zarade nista, na drugima koji se sjaje sa svih strana ce zaraditi, jer covek nece doci samo zbog jabuka ili praska koji su za DZ, vec ce da kupi , kad je vec tu i ostale stvari...
|
|
|
 |
reanimacija
Redovni posetilac

|
Upisano: Sub Jan 07, 2012 6:58 pm |
|
mega marketima se može ,da sniže cene 10% ,malim prodavnicama se nemože zato što proizvođači i ekskluzivni uvoznici njima daju robu na odloženo tj prvo im daju robu pa ovi plate kad prodaju ,dok male privatne prodavnice tu privilegiju nemaju ,,,,,,čak šta više miškovićev DIS i ne plati robu kad proda ,ali exkluzivni uvoznici i distributeri im i dalje daju robu na odloženo ,verovatno se radi o korupciji ili direktivi ,jer činjenica je da miškovićeve i bekove trgovačke kuće su 90% vlasništvo ofšor kompanija a da se njih dvoje vode kao generalni direktori i oni imaju oko 10ak % vlasništva ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,eto kako megamarketi mogu sebi da priušte sniženje pa i da budu jeftiniji od ostalih malih prodavnica
|
ne postoji konacna istina za istinom se uvek traga.
pobednik je onaj ko pobedi samog sebe |
|
 |
DiplomiraniDuduk
Dezurna pricalica


|
|
 |
|
|
Ne možete pisati nove teme u ovom forumu Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Ne možete menjati vaše poruke u ovom forumu Ne možete brisati vaše poruke u ovom forumu Ne možete glasati u ovom forumu
|
|
|
 |