NaslovnaForumRegistruj seTražiLista članovaPravilnikVideo pomoć Pristupi
Vazno: Za pristup kompletnom sadržaju našeg foruma, neophodna je registracija ili ukoliko već imate nalog, morate biti prijavljeni!

Inspiracija - Tekstovi koji vam daju ideje

Idi na stranu : 1, 2, 3 ... 154, 155, 156  Sledeci
Odgovori na poruku    Natasa-Miljkovic.com - forum » Književnost, Jezik & Lingvistika Pogledaj prethodnu temu
Pogledaj sledeću temu

Inspiracija - Tekstovi koji vam daju ideje
Autor Poruka
Eric Cantona
On Hiatus
On Hiatus

Pol: Muski
Pridružio: 25 Jan 2007
Teme: 291
Zemlja:

Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Poseti sajt autora ICQ broj
Poruka Upisano: Sub Jan 27, 2007 1:37 pm Odgovoriti sa citatom

Today we have higher buildings and wider highways, but shorter temperments and narrower points of view.
We spend more, but enjoy less. We have bigger houses, but smaller families. We have more compromises, but less time. We have more knowledge, but less judgement. We have more medicines, but less health.
We have multiplied our possessions, but reduced our values. We talk much, we love only a little, and we hate too much.
We reached the moon and came back, but we find it troublesome to cross our own street and meet our neighbors. We have conquered the outer space, but not our inner space.
We have higher income, but less morals… These are times with more liberty, but less joy… With much more food, but less nutrition…
These are days in which two salaries come home, but divorces increase. These are times of finer houses, but more broken homes.
That’s why I propose that as of today -- You do not keep anything for a special occasion, because every day that you live is a special occasion. Search for knowledge, read more, sit on your front porch and admire the view without paying attention to the needs. Pass more time with your family, eat your favorite food, visit the place you love. Life is a chain of moments of enjoyment; it isn’t only survival.
Use your crystal goblets. Do not save your best perfume… use it every time you feel you want it. Take out from your vocabulary phrases like, “one of these days” and “someday”. Let’s write that letter we thought of writing “one of these days…”
Let’s tell our families and friends how much we love them. Never pass up a chance at adding laughter and joy to your life. Every day, hour, and minute are special… Because you never know if it will be your last…
If you’re too busy to take some minutes to share this message with someone you love, and you tell yourself that you will share it “one of these days”… “one of these days” can be very far away, and you may not be there to see it…

Poslednji put izmenio korisnik Eric Cantona dana Pet Feb 02, 2007 1:53 am; Izmenjeno ukupno 2 puta. (0 procenata izmenjeno)

Dodaj post u Technorati Favorites
Dodaj post u Delicious Bookmarks
Dodaj post u Google Bookmarks
Dodaj post u Yahoo Bookmarks
Prevedi post/Translate this post
Podeli post sa prijateljima na Digg.com
Podeli post sa prijateljima na StumbleUpon
Podeli post sa prijateljima na MySpace
Podeli post sa prijateljima mejlom
Podeli post sa prijateljima na Fejsbuku
Njen je osmeh cudestan, njen je osmeh srece definicija, njen je osmeh radostan, njen je osmeh radosna policija, njen je osmeh reka, more, njen je osmeh para brdo, planina, njen je osmeh dorucak, njen je osmeh leba, luk i slanina.

Colophon: Svi stavovi koje iznosim na forumu su licno moji i ne moraju se podudarati sa misljenjem urednika i autora emisije "Kljuc".
Natasa Miljkovic
Urednik emisije
Urednik emisije

Pol: Zenski
Pridružio: 17 Dec 2006
Teme: 120
Zemlja:

Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email
Poruka Upisano: Sub Jan 27, 2007 7:51 pm Odgovoriti sa citatom

evo mog doprinosa ovom kutku... Haruki Murakami...

One beautiful April morning, on a narrow side street in Tokyo's fashionable Harujuku neighborhood, I walked past the 100% perfect girl.

Tell you the truth, she's not that good-looking. She doesn't stand out in any way. Her clothes are nothing special. The back of her hair is still bent out of shape from sleep. She isn't young, either - must be near thirty, not even close to a "girl," properly speaking. But still, I know from fifty yards away: She's the 100% perfect girl for me. The moment I see her, there's a rumbling in my chest, and my mouth is as dry as a desert.

Maybe you have your own particular favorite type of girl - one with slim ankles, say, or big eyes, or graceful fingers, or you're drawn for no good reason to girls who take their time with every meal. I have my own preferences, of course. Sometimes in a restaurant I'll catch myself staring at the girl at the next table to mine because I like the shape of her nose.

But no one can insist that his 100% perfect girl correspond to some preconceived type. Much as I like noses, I can't recall the shape of hers - or even if she had one. All I can remember for sure is that she was no great beauty. It's weird.

"Yesterday on the street I passed the 100% girl," I tell someone.

"Yeah?" he says. "Good-looking?"

"Not really."

"Your favorite type, then?"

"I don't know. I can't seem to remember anything about her - the shape of her eyes or the size of her breasts."

"Strange."

"Yeah. Strange."

"So anyhow," he says, already bored, "what did you do? Talk to her? Follow her?"

"Nah. Just passed her on the street."

She's walking east to west, and I west to east. It's a really nice April morning.

Wish I could talk to her. Half an hour would be plenty: just ask her about herself, tell her about myself, and - what I'd really like to do - explain to her the complexities of fate that have led to our passing each other on a side street in Harajuku on a beautiful April morning in 1981. This was something sure to be crammed full of warm secrets, like an antique clock build when peace filled the world.

After talking, we'd have lunch somewhere, maybe see a Woody Allen movie, stop by a hotel bar for cocktails. With any kind of luck, we might end up in bed.

Potentiality knocks on the door of my heart.

Now the distance between us has narrowed to fifteen yards.

How can I approach her? What should I say?

"Good morning, miss. Do you think you could spare half an hour for a little conversation?"

Ridiculous. I'd sound like an insurance salesman.

"Pardon me, but would you happen to know if there is an all-night cleaners in the neighborhood?"

No, this is just as ridiculous. I'm not carrying any laundry, for one thing. Who's going to buy a line like that?

Maybe the simple truth would do. "Good morning. You are the 100% perfect girl for me."

No, she wouldn't believe it. Or even if she did, she might not want to talk to me. Sorry, she could say, I might be the 100% perfect girl for you, but you're not the 100% boy for me. It could happen. And if I found myself in that situation, I'd probably go to pieces. I'd never recover from the shock. I'm thirty-two, and that's what growing older is all about.

We pass in front of a flower shop. A small, warm air mass touches my skin. The asphalt is damp, and I catch the scent of roses. I can't bring myself to speak to her. She wears a white sweater, and in her right hand she holds a crisp white envelope lacking only a stamp. So: She's written somebody a letter, maybe spent the whole night writing, to judge from the sleepy look in her eyes. The envelope could contain every secret she's ever had.

I take a few more strides and turn: She's lost in the crowd.

Now, of course, I know exactly what I should have said to her. It would have been a long speech, though, far too long for me to have delivered it properly. The ideas I come up with are never very practical.

Oh, well. It would have started "Once upon a time" and ended "A sad story, don't you think?"

Once upon a time, there lived a boy and a girl. The boy was eighteen and the girl sixteen. He was not unusually handsome, and she was not especially beautiful. They were just an ordinary lonely boy and an ordinary lonely girl, like all the others. But they believed with their whole hearts that somewhere in the world there lived the 100% perfect boy and the 100% perfect girl for them. Yes, they believed in a miracle. And that miracle actually happened.

One day the two came upon each other on the corner of a street.

"This is amazing," he said. "I've been looking for you all my life. You may not believe this, but you're the 100% perfect girl for me."

"And you," she said to him, "are the 100% perfect boy for me, exactly as I'd pictured you in every detail. It's like a dream."

They sat on a park bench, held hands, and told each other their stories hour after hour. They were not lonely anymore. They had found and been found by their 100% perfect other. What a wonderful thing it is to find and be found by your 100% perfect other. It's a miracle, a cosmic miracle.

As they sat and talked, however, a tiny, tiny sliver of doubt took root in their hearts: Was it really all right for one's dreams to come true so easily?

And so, when there came a momentary lull in their conversation, the boy said to the girl, "Let's test ourselves - just once. If we really are each other's 100% perfect lovers, then sometime, somewhere, we will meet again without fail. And when that happens, and we know that we are the 100% perfect ones, we'll marry then and there. What do you think?"

"Yes," she said, "that is exactly what we should do."

And so they parted, she to the east, and he to the west.

The test they had agreed upon, however, was utterly unnecessary. They should never have undertaken it, because they really and truly were each other's 100% perfect lovers, and it was a miracle that they had ever met. But it was impossible for them to know this, young as they were. The cold, indifferent waves of fate proceeded to toss them unmercifully.

One winter, both the boy and the girl came down with the season's terrible inluenza, and after drifting for weeks between life and death they lost all memory of their earlier years. When they awoke, their heads were as empty as the young D. H. Lawrence's piggy bank.

They were two bright, determined young people, however, and through their unremitting efforts they were able to acquire once again the knowledge and feeling that qualified them to return as full-fledged members of society. Heaven be praised, they became truly upstanding citizens who knew how to transfer from one subway line to another, who were fully capable of sending a special-delivery letter at the post office. Indeed, they even experienced love again, sometimes as much as 75% or even 85% love.

Time passed with shocking swiftness, and soon the boy was thirty-two, the girl thirty.

One beautiful April morning, in search of a cup of coffee to start the day, the boy was walking from west to east, while the girl, intending to send a special-delivery letter, was walking from east to west, but along the same narrow street in the Harajuku neighborhood of Tokyo. They passed each other in the very center of the street. The faintest gleam of their lost memories glimmered for the briefest moment in their hearts. Each felt a rumbling in their chest. And they knew:

She is the 100% perfect girl for me.

He is the 100% perfect boy for me.

But the glow of their memories was far too weak, and their thoughts no longer had the clarity of fouteen years earlier. Without a word, they passed each other, disappearing into the crowd. Forever.

A sad story, don't you think?

Yes, that's it, that is what I should have said to her.

Eric Cantona
On Hiatus
On Hiatus

Zemlja:

Poruka Upisano: Sub Jan 27, 2007 9:02 pm Odgovoriti sa citatom

Ne molim te, Gospode, za čuda i viđenja, nego za snagu u svakodnevnom životu. Nauči me umeću malih koraka. Učini me sigurnim u razdvajanju vremena. Obdari me osetljivošću da odredim šta je veoma, a šta manje važno.
Molim te za razum da odredim suzdržanost i meru, da kroz život ne klizim, već da razumno određujem dnevni raspored, da primetim svetlost i vrhunce, da nađem vremena za lepotu, umetnost i kulturu.
Dozvoli mi da spoznam da snovi o prošlosti i budućnosti ne vode daleko. Pomozi mi da dobro delujem neposredno, da sadašnji trenutak prepoznam kao najvažniji.
Sačuvaj me naivnog stava da u životu mora sve dobro proteći. Obdari me treznom spoznajom da su teškoće, neuspesi i udarci stalni pratioci života - uz koje rastemo i sazrevamo.
Podseti me da srce često zamućuje razum. U pravom mi trenutku pošalji prijatelje koji ce mi strpljivo reći istinu.
Uvek ću Tebi i ljudima pustiti da mi govore. Istinu ne možemo reći sami sebi, ona nam biva kazivana. Ti znaš koliko nam treba prijateljstvo. Daj mi da budem dorastao tom najlepšem, najzahtevnijem i najosetljivijem daru.
Daj mi dovoljno mašte da u pravom trenutku, na pravu adresu uputim paketić dobrote uz popratno pismo ili bez njega.
Stvori od mene coveka koji će brazditi duboko poput broda, kako bi dotakao i one koji su “ispod”.
Oslobodi me straha da propuštam život. Ne daj mi ono što želim, već ono što mi treba.
Nauči me umeću malih koraka.

Antoine de Saint-Exupéry
(Umeće malih koraka)

Njen je osmeh cudestan, njen je osmeh srece definicija, njen je osmeh radostan, njen je osmeh radosna policija, njen je osmeh reka, more, njen je osmeh para brdo, planina, njen je osmeh dorucak, njen je osmeh leba, luk i slanina.

Colophon: Svi stavovi koje iznosim na forumu su licno moji i ne moraju se podudarati sa misljenjem urednika i autora emisije "Kljuc".
Eric Cantona
On Hiatus
On Hiatus

Zemlja:

Poruka Upisano: Ned Jan 28, 2007 1:14 am Odgovoriti sa citatom

Munižaba: Slušaj Pero, ti i ja smo došli istog dana u ovu kucu da u njoj živimo neko vreme. Za tebe se zna, tebi ne gine cetiri godine, a za mene se ne zna, a i nije važno.
Ja nisam došao ovde da vaspitavam, razumeš, a ni ti da budeš vaspitavan.
Mi smo ovde pred jednim problemom, koji treba da rešavamo zajedno.
Pošli smo ni od cega a treba da stignemo ka necemu.
To nešto nema ime.
Postoji samo zamisao da smo ti i ja sa jedne i s’ druge strane barijere, nekakve provalije, a da sutra treba da živimo zajedno.
Ja mogu da ti pomognem, ako hoceš, a ako neceš, onda ostaješ sa one druge strane provalije i nema ti pomoci.
Ako hoceš da ti pomognem, moraš i ti meni da pomogneš, jel’ me razumeš?

Pera: Nastavnice, jeste vi ono malopre pili šampon?

Bekim Fehmiu i Slavko Stimac
u filmu Gorana Markovica, Specijalno vaspitanje

Eric Cantona
On Hiatus
On Hiatus

Zemlja:

Poruka Upisano: Ned Jan 28, 2007 2:16 pm Odgovoriti sa citatom

Courage is about doing what you're afraid to do. There can be no courage unless you're scared before you do it.
It is your attitude at the beginning of a task that determines success or failure.
Don't wait until people are dead to give them flowers.
Don't let your pride or lack of courage stand in the way of saying you're sorry.
Never stop doing your best just because someone doesn't give you credit.
It doesn't take strength to hold a grudge; it takes strength to let go of one.
I would rather make my name than inherit it.
Measure your days by how the corners of your mouth turn.
The best way to make your dreams come true is to wake up.
I've been trying to find the word that says what I need to be in life.
"Brave' is the only word. It's the only thing that I ask myself to be.

Eric Cantona
On Hiatus
On Hiatus

Zemlja:

Poruka Upisano: Ned Jan 28, 2007 2:17 pm Odgovoriti sa citatom

To je bilo ono sto je on trazio, zbog cega je i usao u godine a nije se ozenio, i sto je sada mogao sebi da dopusti: lepa, krupna, cedna i poslusna devojka. Utoliko bolje sto je sirota. Uzeti sirotu a vrednu devojku u kucu - znaci osecati svakog dana jos jedno zadovoljstvo vise od svog tesko stecenog blagostanja, i svakim danom ga pomalo uvecavati. Jer sticanje jeste, doduse, bezanje od sirotinje; ali da nema siromaha, kako bi se mogla meriti vrednost i ceniti uspeh onih koji steknu? A sto se tice lepote, te snazne i trajne lepote koju je gazda Andrije smatrao drugim bogatsvom i do koje mu je bilo mnogo, mnogo stalo - lepota je stvar koja nice i raste tamo gde slucajno padne, kod siromaha kao i kod bogatih. Samo sto bogatstvo privlaci sebi i lepotu siromaha, kao sto hladni predeli vuku topal vazduh.
Sad je mogao o prazniku da proseta sa belolikom, cutljivom, dobro odevenom, svojom zenom, da je izvede u pozoriste, u bioskop ili na neku slavu. Sad je on o zeni mogao da govori pred ljudima slobodno, otvoreno i sa ponosom, umesto sa stidom i snebivanjem.
(”Idem ja, tako, neki dan sa zenom…”, “Kazem zeni: prodji me se zeno, bogati… ) Oni koji su ga slusali, kako izgovara ove bezazlene i svakidasnje fraze, nisu izvesno mogli ni da pomisle kakva se slast u njim krila i kako je ta rec “zena” bila u njegovom govoru dobrodosla postapalica koja mu je dotad toliko nedostajala.
Sad je mogao sam sebi da kaze jos mnogo vise nego sto ljudima moze i sme da kaze. Mogao je u tami da polozi obe ruke na cvrsto toplo telo zaspale zene, da ih polozi ma gde, tamo gde slucajno padnu, i da kaze sam sebi: “Sve je ovo moje, od kose pa do noznih pristiju, moje i nicije vise!” Od tog osecanja srece sire se dimenzije sopstvene licnosti u beskraj. Slatko je biti budan zbog toga osecanja i slatko zaspati uljuljkan njim.

Zlostavljanje - Ivo Andric

Eric Cantona
On Hiatus
On Hiatus

Zemlja:

Poruka Upisano: Pon Jan 29, 2007 6:22 am Odgovoriti sa citatom

Maloj deci je dosadno.
Protiv decje dosade izmisljaju se igracke.
Jedne igracke su makaze. Makazama se mogu seci: knjige, haljine i prsti.
Druga igracka je cekic. Cekicem se mogu kucati: ekseri, zidovi i takodje prsti.
Treca igracka su sibice. Sibicama se mogu izgoreti: haljine, prostirke i opet prsti.
Deca su mala a prsti su najmanji.
Bio tako jednom jedan prst i zvao se Djura. Imao je mnogo brace. Mnogo, to je sigurno vise od sest.
Jednom su braca povela Djuru u fioku. Djura je isao poslednji i prikljestio je nokat.
Drugi put su ga vodili u rernu. Da vide da li je vruce. I Djura se ispekao.
Treci put igrali su se iglom. Svi su se izmakli a Djura se izbo.
Djuro, Djuro, nisi ti valjda najgori prst?
Jeste!
Kad treba da se cacka nos - hajde ti, Djuro.
Kad treba u hladnu vodu - guraj Djuru.
A kad treba zamociti dva prsta u pekmez, onda su to neki drugi prsti, a ne Djura.
Dosadilo Djuri. Dosta je. Nece vise.
Tog Djuru imaju sva deca. To je onaj peti, najmanji.
I kod vas sigurno nista ne radi. Cuci ili sedi. Skupi se, kao da mu je hladno.
Nije za rad, ali je za veselje.
Uze da svira na klaviru, segaci se i mazi.
Neka ga, kad je mali.

Dusko Radovic

Eric Cantona
On Hiatus
On Hiatus

Zemlja:

Poruka Upisano: Pon Jan 29, 2007 7:25 am Odgovoriti sa citatom

H: I've been doing a lot of thinking, and the thing is, I love you.
S: What?
H: I love you.
S: How do you expect me to respond to this?
H: How about, 'You love me too'?
S: How about, 'I'm leaving.'
H: Doesn't what I've said mean anything to you?
S: I'm sorry Harry, I know it's New Year's Eve, I know you're feeling lonely, but you can't just show
up here, tell me you love me and expect everything to be all right. It doesn't work that way.
H: Well how does it work?
S: I don't know, but not this way. (Walking away)
H: Well how about this way. I love that you get cold when it's 71 degrees out, I love that it takes you
an hour and a half to order a sandwich, I love when you get a little crinkle above your nose when
you're looking at me like I'm nuts, I love that after I've spent the day with you, I can still smell your
perfume on my clothes. And I love that you are the last person I want to talk to before I go to sleep at
night. And it's not because I'm lonely, and it's not because its New Year's Eve. I came here tonight
because when you realize you want to spend the rest of your life with somebody, you want the rest of
your life to begin as soon as possible.
S: That's just like you, Harry, you make it impossible to hate you; and I really hate you, I really hate
you (said while simultaneously smiling and crying, then the big KISS).

When Harry Met Sally

Eric Cantona
On Hiatus
On Hiatus

Zemlja:

Poruka Upisano: Uto Jan 30, 2007 2:56 am Odgovoriti sa citatom

Odrasli su zbilja sasvim neobicni

Na cetvrtoj planeti ziveo je poslovan covek. Taj je bio toliko zauzet da cak ni glavu nije podigao kada je mali princ stigao.
-Dobar dan, rece mu ovaj. Vasa cigareta se ugasila.
-Tri i dva su pet. Pet i sedam su dvanaest. Dvanaest i tri petnaest. Dobar dan. Petnaest i sedam su dvadeset dva. Dvadeset i dva i sest dvadeset osam. Nemam vremena da je ponovo zapalim. Dvadeset i sest i pet su trideset i jedan. Uf! To dakle cini pet stotina jedan milion sest stotina dvadeset i dve hiljade sedam stotina trideset i jedan.
-Pet stotina miliona cega?
-Sta? jos uvek si tu? Pet stotina jedan milion… ne znam vise… Imam toliko posla! Ja sam ozbiljan covek i ne bavim se budalastinama. Dva i pet su sedam…
-Pet stotina jedan milion cega? ponovi mali princ koji nikada u svom zivotu nije odustajao od pitanja koje bi jednom postavio.
Poslovni covek dize glavu:
-Za pedeset cetiri godine koliko stanujem na ovoj planeti, uznemirili su me samo tri puta. Prvi put je to bilo pre dvadeset dve godine, kad je neki gundelj pao bogzna otkuda. Pravio je strasnu buku i ja sam cetiri puta pogresio u sabiranju. Drugi put je to bilo pre jedanaest godina, kada sam oboleo od reume. Nedovoljno se krecem. Nemam vremena da tumaram. Ja sam ozbiljan covek. Treci put… eto sada! Rekao sam dakle pet stotina jedan milion…
-Milion cega?
Poslovni covek najzad shvati da nema nade da ce ga ostaviti na miru:
-Miliona tih stvarcica koje se ponekad vide na nebu.
-Musica?
-Ma ne, stvarcica koje blistaju.
-Pcela?
-Ama ne. Zlatnih stvarcica nad kojima sanjare dangube. Ali ja sam ozbiljan covek! Ja nemam vremena za sanjarenje.
-Ah! Zvezda?
-Da, tako je. Zvezda.
-I, sta ti radis sa pet stotina miliona zvezda?
-Pet stotina jedan milion sest stotina dvadeset dve hiljade sedam stotina trideset i jedan. Ja sam ozbiljan covek, i tacan.
-I sta radis s tim zvezdama?
-Sta radim sa njima?
-Da.
-Nista. One su moje.
-Zvezde su tvoje?
-Da.
-Ali ja sam vec video jednog kralja koji…
-Kraljevi nemaju svojine. Oni “vladaju” nad necim. A to je velika razlika.
-Cemu ti to sluzi sto su zvezde tvoje?
-To me cini bogatim.
-A cemu ti sluzi sto si bogat?
-Da kupim druge zvezde, ako ih neko pronadje.
“Ovaj ovde, rece u sebi mali princ, rasuduje pomalo kao pijanica.”
Medutim, on mu postavi jos neka pitanja:
-Kako zvezde mogu biti necije?
-Pa cije su one? odgovori mrzovoljno poslovni covek.
-Ne znam. Nicije.
-Onda su moje, posto sam ja prvi na njih pomislio.
-Zar je to dovoljno?
-Naravno. Kad nadjes dijamant koji nije niciji, on je tvoj. Kad pronades ostrvo koje nije nicije, ono je tvoje. Kad ti nesto prvom padne na pamet, ti svoju misao patentiras: ona je tvoja. A ja, ja sam prisvojio zvezde zato sto nikome pre mene nije palo na pamet da ih prisvoji.
-To je istina, rece mali princ. I sta radis s njima?
-Upravljam. Brojim ih i prebrojavam, rece poslovni covek. To je tesko. Ali ja sam ozbiljan covek!
Mali princ jos nije bio zadovoljan.
-Ali ako ja imam sal, mogu ga staviti oko vrata i odneti ga. Ako imam cvet, mogu ga uzbrati i odneti. A ti ne mozes da uzaberes zvezde.
-Ne, ali mogu da ih stavim u banku.
-Sta to znaci?
-Znaci da napisem na parcetu hartije broj mojih zvezda. Zatim tu hartiju zakljucam u fioku.
-I to je sve?
-To je dovoljno!
-To je zanimljivo, pomisli mali princ. To je cak pesnicki. Ali to nije sasvim ozbiljno.
Mali princ je o ozbiljnim stvarim mislio sasvim drukcije nego odrasle osobe.
-Ja, rece on jos, imam ruzu koji svakog dana zalivam. Imam i tri vulkana koje cistim jedanput nedeljno. Jer cistim i onaj ugaseni. Nikad se ne zna. I za moje vulkane i za moju ruzu je korisno sto ih ja posedujem. Ali ti nisi koristan zvezdama…
Poslovni covek otvori usta, ali nije imao sta da odgovori, i mali princ ode.
“Odrasli su zbilja sasvim neobicni”, rece jednostavno mali princ u sebi dok je putovao.

Mali Princ
Antoine de Saint-Exupéry

invdj
Pocetnik
Pocetnik

Pol: ?
Pridružio: 09 Jan 2007
Teme: 1

Zemlja:

Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Poruka Upisano: Uto Jan 30, 2007 11:01 am Odgovoriti sa citatom

HAPPY TO HELP

White is consistently helpful to other people, with some ulterior motive. He may be doing penance For past wickedness, covering up for present wickedness, making friends in order to exploit them later or seeking prestige. But whoever questions his motives must also give him credit for his actions. After all, people can cover up for past wickedness by becoming more wicked, exploit people by fear rather than generosity and seek prestige for evil ways instead of good ones. Some philanthropists are more interested in competition than in benevolence: "I gave more money (works of art, acres of land) than you did." Again, if their motives are questioned, they must nevertheless be given credit for competing in a constructive way, since there are so many people who compete destructively. Most people (or peoples) who play "Happy to Help" have both friends and enemies, both perhaps justified in their feelings. Their enemies attack their motives and minimize their actions, while their friends are grateful for their actions and minimize their motives. Therefore so-called "objective" discussions of this game are practically nonexistent. People who claim to be neutral soon show which side they are neutral on. This game, as an exploitative maneuver, is the basis for a large proportion of "public relations" in America. But the customers are glad to become involved, and it is perhaps the most pleasant and constructive of the commercial games.

Eric Berne - Games People Play

Poslednji put izmenio korisnik invdj dana Uto Jan 30, 2007 12:17 pm; Izmenjeno ukupno 1 puta. (0 procenata izmenjeno)

Prikaži poruke iz poslednjih:    

Odgovori na poruku    Natasa-Miljkovic.com - forum » Književnost, Jezik & Lingvistika Sva vremena su (GMT +2:00) Beograd, Kaliningrad, South Africa
Idi na stranu : 1, 2, 3 ... 154, 155, 156  Sledeci
Strana 1 od 156

Skoči na: 
Ne možete pisati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete menjati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete brisati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u ovom forumu

Srodne teme
Naziv teme  Autor   Poslednja poruka 
Uz koji track se budite? invdj Sub Jun 06, 2015 3:35 pm  Pogledaj zadnje poruke
Mobbing Ona vredi milijona Sre Feb 20, 2013 7:04 pm  Pogledaj zadnje poruke
Da li su ljudi koji slusaju narodnjake losi ljudi? Ona vredi milijona Uto Sep 25, 2012 10:21 pm  Pogledaj zadnje poruke
Najveći blam koji vam se desio Vladimir Banić Uto Jul 24, 2007 4:51 pm  Pogledaj zadnje poruke
Studenti koji nikad nisu dobili manju ocenu od desetke Oni Eric Cantona Čet Apr 19, 2007 9:36 pm  Pogledaj zadnje poruke

Stavovi koje izražavaju članovi foruma u svojim porukama su njihovi lični stavovi i ne predstavljaju zvanične stavove uredništva emisije "Ključ" i Nataše Miljković.
Svaki korisnik snosi punu moralnu i materijalnu odgovornost za sve poruke koje na forumu napiše. Urednici foruma odriču se odgovornosti za sadržaj tih poruka.

NaslovnaBiografijaForumBlogGalerijaIntervjuiKontaktArhiva emisijaDownloadLink to us!Natasa-Miljkovic.com - RSS za temu
Forum je baziran na phpBB 2.x software-u. Originalni dizajn napravio je Vjacheslav Trushkin. Forum održava ekipa foruma. Pravila ponašanja možete naći ovde!