NaslovnaForumRegistruj seTražiLista članovaPravilnikVideo pomoć Pristupi
Vazno: Za pristup kompletnom sadržaju našeg foruma, neophodna je registracija ili ukoliko već imate nalog, morate biti prijavljeni!

Saobraćajne nesreće: Zemlja krajputaša

Idi na stranu 1, 2, 3, 4  Sledeci
Odgovori na poruku    Natasa-Miljkovic.com - forum » Analiza prethodnih emisija Pogledaj prethodnu temu
Pogledaj sledeću temu

Saobraćajne nesreće: Zemlja krajputaša
Autor Poruka
Eric Cantona
On Hiatus
On Hiatus

Pol: Muski
Pridružio: 25 Jan 2007
Poruke: 3627
Teme: 291
Lokacija: Sir Matt Busby Way
Zemlja:

Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Poseti sajt autora ICQ broj
Poruka Upisano: Pon Okt 08, 2007 6:56 pm Odgovoriti sa citatom

Emisija veceras u 22:05, cekamo vase komentare i sugestije


_______________

Pregled emisije



Radomir Jelić:

- Moj sin poginuo je tako što se vozio sa čovekom koji je imao 3.29 promila alkohola u krvi.
- Pored alkoholisanog stanja u kome se nalazio, vozač kamiona nije imao dozvolu za upravljanje kamionom, već dozvolu B kategorije.
- Vozač nije ni video da je napravio udes, čudio se.
- Advokati tog čoveka pokušavaju da mog sina okrive za saobraćajnu nezgodu.
- Nakon 3 godine nema presude. Taj čovek je i dalje na slobodi.
- Ja samo tražim da on odgovara za to što je učinio, bez obzira što ne smatram da je imao nameru da ubije mog sina.
Ključna reč: Vlast ne sme da se pita čiji je sin prekršilac. Svi krivci trebaju biti kažnjeni podjednako. Najbolja je kazna po novčaniku.


Milivoj Janković:

- Vozač koji je udario mog sina, išao je 158 kilometara na čas.
- Priča se da je bolovao od epilepsije i da je nekoliko puta izazivao saobraćajne nezgode.
- Taj čovek i dalje vozi.
- Nakon smrti sina ostao sam sam. Nemam više nikoga.
- Iako je danas teško naći pravdu, ja ću ići do kraja.
Ključna reč: Pomažu samo rigorozne kazne. Kod ovakvih slučajeva teško je pomoći na neki drugi način.


Milanka Pavlović:

- Naša deca stajala su 2 metra od ulice, na autobuskoj stanici.
- Taj vozač je ulicom prošao nekoliko puta, velikom brzinom.
- Tragedija nas je sve potresla, jer se svi međusobno poznajemo.
Ključna reč: Smanjiti korupciju, povećati svest vozača i lekara koji potpisuju lekarsko uverenje kada se izdaje vozačka dozvola.


Slaviša Mikić:

- Na nas jedanaestoro pešaka, u 6 sati izjutra, automobilom je naletela devojka.
- Ja sam, srećom, prošao samo sa povredom, za razliku od drugih.
- Nisam mogao da shvatim da to meni može da se dogodi.
- I danas se bojim, kao pešak.
- Nemam ništa od toga što je ta devojka dobila 3 i po godine zatvora.
Ključna reč: Ne treba dozvoliti da svi voze onako kako žele.


Stojadin Jovanović (načelnik Uprave saobraćajne policije):

- Neophodno je da sve zdravstvene ustanove, ne samo one koje su ovlašćene, a kada utvrde zdravstvenu nesposobnost vozača, obaveste organ unutrašnjih poslova.
- Najčešći uzrok saobraćajnih nezgoda je brzina.
- Trećina nezgoda nastaje usled neprilagođene brzine, koju uglavnom prouzrokuje alkoholisano stanje.
- Od svih uzroka saobraćajnih nezgoda, najgora varijanta je alkohol u kombinaciji sa neiskustvom.
- Po statistici koju imamo, najteže nezgode događaju se između 16 i 20 sati.
- Najčešći izazivači saobraćajnih nezgoda su lica od 25 do 36 godina starosti, jer je to populacija koja inače najčešče učestvuje u saobraćaju.
- Pored donošenja novog Zakona neophodna je i nacionalna strategija o bezbednosti saobraćaja.
- Poslednjih godina je prepolovljen broj poginulih u Srbiji, jer je učinjen značajan iskorak u bezbednosti saobraćaja.
Ključna reč: Preventiva, represiva i promena svesti građana.


Prof. dr Milan Vujanić (Saobraćajni fakultet):

- Prikrivanje tuđeg prekršaja navodnom solidarnošću je nešto što se graniči sa tuđim životom i slobodom.
- Kod nas je problem u tome što se kandidati pri polaganju vozačkog ispita uče da polože isti, a ne i da budu bezbedni vozači.
- Mi našim građanima ne pokazujemo dovoljno ovog što se dešava, kao što to radi Japan, Švedska, Amerika, i ostale razvijene države. Kada se tamo dogodi nezgoda, oni taj snimak sa lica mesta pokazuju ljudima da vide, a mi naše građane čuvamo tako da nisu svesni šta drugima mogu da urade.
- Najvažnija je preventiva. Moramo da naučimo ljude kako da budu bezbedni.
- Retki su slučajevi da bilo ko iz političkog establišmenta, u bilo kojoj zemlji, učestvuje u saobraćajnoj nezgodi. Kod nas smo imali priliku da vidimo da se udara u automobil predsednika države.
- Ako političari kao najzaštićenija klasa jedne države nisu zaštićeni, kako da očekujemo da običan građanin bude zaštićen.
- Mi jesmo strožiji od ostalih zemalja, ali samo deklarativno. Mi to nemamo na terenu.
- Ja koristim taj nemački sistem – okrenem s mobilnog telefona policiju, ukoliko primetim nepoštovanje pravila u saobraćaju.
- Šteta prouzorkovana saobraćajnim nesrećama u poslednjih 15 godina, jednaka je vrednosti skoro svih puteva u Srbiji.
- U svim zemljama sveta koje su sistemski preduzele mere za sprečavanje nezgoda u saobraćaju, konstatan je pad broja tih nezgoda.
- Samo sistemskim merama mogu se promeniti pravne norme.
- Kod svakog ko napravi nemerljivu nesreću drugima treba tražiti ko ga je vaspitao da se ne ponaša u skladu sa normama, ko ga nije naučio kako da se ponaša i ko mu nije objasnio da je auto opasno sredstvo kao i pištolj.
- Treba ljudima pokazati šta znači brzina.
- Najveći broj saobraćajnih nezgoda događa se na ulicama u naselju.
- Sve dok mediji ovome ne daju značaj koji ima, nema napretka na tom polju. Trebalo bi da se ova tema vrti svuda i onda ne bismo imali situaciju kakvu, nažalost, imamo.
- Mi smo tri godine pisali novi Zakon. Kada političari odluče da podrže taj novi Zakon, garantujem da ćemo imati bar 100 poginulih manje na godišnjem nivou.
Ključna reč: Preventivno delovanje koje kod nas u Srbiji, nažalost, ne postoji još uvek. Ovom emisijom ugrađena je samo jedna cigla u tom zidu medijskog rata protiv saobraćajnih nezgoda. Kada svi mediji budu to obradili tada će i političari znati da je to važno.


Autor pregleda emisije: Vanja


Dodaj post u Technorati Favorites
Dodaj post u Delicious Bookmarks
Dodaj post u Google Bookmarks
Dodaj post u Yahoo Bookmarks
Prevedi post/Translate this post
Podeli post sa prijateljima na Digg.com
Podeli post sa prijateljima na StumbleUpon
Podeli post sa prijateljima na MySpace
Podeli post sa prijateljima mejlom
Podeli post sa prijateljima na Fejsbuku
Njen je osmeh cudestan, njen je osmeh srece definicija, njen je osmeh radostan, njen je osmeh radosna policija, njen je osmeh reka, more, njen je osmeh para brdo, planina, njen je osmeh dorucak, njen je osmeh leba, luk i slanina.



Colophon: Svi stavovi koje iznosim na forumu su licno moji i ne moraju se podudarati sa misljenjem urednika i autora emisije "Kljuc".
LeeA
Starosedelac
Starosedelac

Pol: ?
Pridružio: 05 Jun 2007
Poruke: 1958
Teme: 13

Zemlja:

Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Poruka Upisano: Pon Okt 08, 2007 10:09 pm Odgovoriti sa citatom

Odlican uvod!
Uh,teske price.Gospodin je u pravu kada kaze da je danas naci pravdu jako tesko.
Emisija mi se svidela mnogo vise od prethodne.


Dodaj post u Technorati Favorites
Dodaj post u Delicious Bookmarks
Dodaj post u Google Bookmarks
Dodaj post u Yahoo Bookmarks
Prevedi post/Translate this post
Podeli post sa prijateljima na Digg.com
Podeli post sa prijateljima na StumbleUpon
Podeli post sa prijateljima na MySpace
Podeli post sa prijateljima mejlom
Podeli post sa prijateljima na Fejsbuku
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched ... but are felt in the heart.
95,8
Now watch what you say or they’ll be calling you a radical,
Liberal, fanatical, criminal.....!

Natasa23
Starosedelac
Starosedelac

Pol: Zenski
Pridružio: 03 Jan 2007
Poruke: 1368
Teme: 40
Lokacija: ravno do dna u zemlji tulipana
Zemlja:

Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Poruka Upisano: Pon Okt 08, 2007 10:32 pm Odgovoriti sa citatom

Moram priznati da je emisija vrlo lepo obradjena. Vrlo dobro s obzirom da kako rece profesor da se toj temi ne pridaje znacaj i vaznost.
Posebno mi se svideo kraj Wink
Bice dobro ako ova emisija posluzi kao primer za masovniju obradu i na drugim televizijama. Cool
Da, podizanje nivoa ljudske svesti je svakako kljucno i presudno.


Dodaj post u Technorati Favorites
Dodaj post u Delicious Bookmarks
Dodaj post u Google Bookmarks
Dodaj post u Yahoo Bookmarks
Prevedi post/Translate this post
Podeli post sa prijateljima na Digg.com
Podeli post sa prijateljima na StumbleUpon
Podeli post sa prijateljima na MySpace
Podeli post sa prijateljima mejlom
Podeli post sa prijateljima na Fejsbuku
Ne bojim se nacizma i terorizma, imam strah od pomodarstva i primitivizma

http://www.youtube.com/watch?v=24Yubszwmmg
Kimi
Starosedelac
Starosedelac

Pol: Muski
Pridružio: 23 Apr 2007
Poruke: 2544
Teme: 25
Lokacija: Beogradski pašaluk-čivijaška republika
Zemlja:

Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Poruka Upisano: Pon Okt 08, 2007 10:45 pm Odgovoriti sa citatom

...dobar uvod, ne znam ko je birao Vlatka kao muzičku podlogu, ali svaka čast...grozne slike nesreća...vrlo efektno...

...dva gosta sa pozicije struke i četiri "žrtve"...možda je trebalo obrnuto, al' dobro...emisija je imala dozu tragičnosti, opravdano, ali se u tome nije preteralo što mi se sviđa...

...razgovor je tekao u skladu sa mojim očekivanjima, s tim što je Vujke pomenuo i ulogu medija i celoj stvari kao mnogo bitnu, što mi se jako dopalo...isto tako je napravio i nedopustivu grešku Confused zbog koje se kod njega na ispitu pada kao kruška, što nije ispravio čika policajca kad je ovaj govorio o neprilagođenoj brzini kao uzroku nezgoda, jer neprilagođena brzina(kao i alkohol) su okolnosti koje se svrstavaju u ljudski faktor kao uzročnik nezgoda...ali, oprošteno mu je Smile

...ne videh neke vizuelne promene...Nataša standardna...

...ona rečenica na kraju o političarima je sjajna...


Dodaj post u Technorati Favorites
Dodaj post u Delicious Bookmarks
Dodaj post u Google Bookmarks
Dodaj post u Yahoo Bookmarks
Prevedi post/Translate this post
Podeli post sa prijateljima na Digg.com
Podeli post sa prijateljima na StumbleUpon
Podeli post sa prijateljima na MySpace
Podeli post sa prijateljima mejlom
Podeli post sa prijateljima na Fejsbuku
ICE MAN
Vladimir Banić
Urednik foruma
Urednik foruma

Pol: Muski
Pridružio: 17 Dec 2006
Poruke: 905
Teme: 54
Lokacija: Takovska 10.
Zemlja:

Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Poseti sajt autora
Poruka Upisano: Pon Okt 08, 2007 10:53 pm Odgovoriti sa citatom

Kimi ::
...dobar uvod, ne znam ko je birao Vlatka kao muzičku podlogu, ali svaka čast...grozne slike nesreća...vrlo efektno...

...


fala, fala. moram i ja da pokupim neku pofalu. emisija je ispala hit! van ocekivanja.


Dodaj post u Technorati Favorites
Dodaj post u Delicious Bookmarks
Dodaj post u Google Bookmarks
Dodaj post u Yahoo Bookmarks
Prevedi post/Translate this post
Podeli post sa prijateljima na Digg.com
Podeli post sa prijateljima na StumbleUpon
Podeli post sa prijateljima na MySpace
Podeli post sa prijateljima mejlom
Podeli post sa prijateljima na Fejsbuku
if you tolerate this, then your children will be next - manic street preachers

........................................................
www.fkrts.com
Kimi
Starosedelac
Starosedelac

Pol: Muski
Pridružio: 23 Apr 2007
Poruke: 2544
Teme: 25
Lokacija: Beogradski pašaluk-čivijaška republika
Zemlja:

Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Poruka Upisano: Pon Okt 08, 2007 10:57 pm Odgovoriti sa citatom

Vladimir Banić ::
Kimi ::
...dobar uvod, ne znam ko je birao Vlatka kao muzičku podlogu, ali svaka čast...grozne slike nesreća...vrlo efektno...

...


fala, fala. moram i ja da pokupim neku pofalu. emisija je ispala hit! van ocekivanja.


...a ti si taj...nema na čemu...ja pošteno kritikujem...kad mi se sviđa ja kažem, kad mi se nešto ne sviđa ja opet kažem...sad zaslužuješ pohvalu...dobro je što nisi preterao, a opet je imalo efekta...


Dodaj post u Technorati Favorites
Dodaj post u Delicious Bookmarks
Dodaj post u Google Bookmarks
Dodaj post u Yahoo Bookmarks
Prevedi post/Translate this post
Podeli post sa prijateljima na Digg.com
Podeli post sa prijateljima na StumbleUpon
Podeli post sa prijateljima na MySpace
Podeli post sa prijateljima mejlom
Podeli post sa prijateljima na Fejsbuku
ICE MAN
potraga
Dezurna pricalica
Dezurna pricalica

Pol: Zenski
Pridružio: 09 Jan 2007
Poruke: 930
Teme: 4
Lokacija: na Balkanu ima grad
Zemlja:

Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Poruka Upisano: Pon Okt 08, 2007 11:07 pm Odgovoriti sa citatom

Dobra emisija, super uvod...

Mada nije za Natasinu emisiju, ipak mislim da su trebale da budu i gore slike saobracajnih nesreca. Ali kao sto je rekao profesor, nasu naciju mediji tih slika stede, e pa netrebaju da ih stede. Kad jenom vide smrskana ili sazvakana kola, iskidane delove ljudskog tela, lokve krvi itd
Zapitace se mnogi pre nego sto sednu u kola, sta cine tj. kako voze

Ali nas narod je poznat po tome, da sve voli da oseti na svojoj kozi Rolling Eyes


Dodaj post u Technorati Favorites
Dodaj post u Delicious Bookmarks
Dodaj post u Google Bookmarks
Dodaj post u Yahoo Bookmarks
Prevedi post/Translate this post
Podeli post sa prijateljima na Digg.com
Podeli post sa prijateljima na StumbleUpon
Podeli post sa prijateljima na MySpace
Podeli post sa prijateljima mejlom
Podeli post sa prijateljima na Fejsbuku
Sve je u životu prolazno moj druže...
vzlatic
Novajlija
Novajlija

Pol: ?
Pridružio: 09 Okt 2007
Poruke: 1
Teme: 0
Lokacija: Lucani
Zemlja:

Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Poruka Upisano: Uto Okt 09, 2007 10:55 am Odgovoriti sa citatom

Izuzetno sam zainteresovan za BEZBEDNOS U SAOBRAĆAJU jer mesečno pređem nekoliko hiljada kilometara ismatram da treba češće obradjivati ovu temu ali imam i primedbe. Naime, razgovor se vodio pretežno oko vozača i njihovog uticaja na bezbednost što jeste bitna tema i vozači jesu uzročnici velikog broja nesreća i sam srećem svakodnevno razne bahate “vozače”, ali ta tema je prepričana mnogo puta i imam utisak da je najlakše delovati na vozače a oni su samo jedan od činilaca u saobraćaju.



Koji su sve činioci koji utiču na bezbednost u saobraćaju:

vozači
put
horizontalna i vertikalna signalizacija
saobraćajna policija
službe koje održavaju puteve
zakoni (!?) ... možda sam nešto i zaboravio.


Vozači – dovoljno ste pričali i sve se slažem.

Put – Ako ste skoro vozili ibarskom magistralom kad pada kiša morali ste da primetite da put vrlo liči na rečno korito, tehnički nedopustivo loše uradjen, nema padova, bankine visoke ne možete da pretpostavite kada ćete naići na poveću baru itd. Da li to utiče na bezbednost u saobraćaju? Krivine sa kontra nagibom! Da li utiču na bezbednost u saobraćaju? Ne obeleženi radovi na putu... Ovo su primeri sveže 'uradjenih' puteva a o onima punim rupa da ne govorimo. Da li je neko kaznio nadzornog organa koji je primio ne kvalitetno izvedene radove i time direktno uticao na moju bezbednost dok vozim tim putem?

Horizontalna i vertikalna signalizacija – KATASTROFA. Kada bi znakovi bili stručno postavljeni i u cilju moje bezbednosti, najsigurnijeg i NAJBRŽEG prelaska puta od tačke A do tačke B sa oduševljenjem bi ih poštovao. Primeri: ograničenje 40 km/h zbog oštre krivine ili oštećenja na putu (hvala lepo) , prolazimo krivinu ili oštećenje nailazimo na dobar, pregledan put, ubrzavamo, ne dočekuje nas znak 80 km/h već patrola milicije sa radarom... Ograničenje 40 km/h zbog radova na putu usporavamo, vozimo tako 1 km radova nigde ili su završeni pa je znak zaboravljen ili će početi za koju godinu... Naselje Štavica, ograničenje 50 km/h na pravom putu i natpis Škola, poštujem, prolazimo školu znak za prestanak ograničenja može da se vozi 80 km/h, ovo bi bio primer idealne signalizacije samo da 50 m iza ne nailazimo na krivinu u koju vam ne bih preporučio da ulazite sa više od 60 km/h i takodje nailazimo na poznatu CRNU TAČKU tunel Štavica a sve vreme je ograničenje 80 km/h !? Naseljeno mesto Ugrinovci izmedju dve table oko 2 km i TRI kuće a po zakonu ograničenje brzine... Koliko puteva ima kvalitetno iscrtanu horizontalnu signalizaciju. Da li ne postojanje linija po sredini i krajevima kolovoza po, recimo, magli utiče na bezbednost u saobraćaju i ko je odgovoran za to? Nedavno sam izveo jedan eksperiment. Na putu od Lučana do Lazarevca zapisivao sam kilometražu i ograničenja brzine poštujući sve članove zakona ( ograničenje brzine, naseljeno mesto, prestanak važenja izričitih naredbi posle ukrštanja puteva itd.) da bih matematički mogao da izračunam vreme potrebno da se predje taj put (stvarno nisam mogao da vozim po ograničenju). Rezultat je sledeći 121.2 km se prelazi za 119 minuta u idealnoj situaciji da može uvek da se vozi po ograničenju tj da tamo gde je 80 km/h nema kamiona koji vozi 40 km/h... Taj put vozeći 'normalno' prelazim za 1h i 40 min (kada žurim 1h i 30 min) što će reći da je, ponavljam U IDEALNIM USLOVIMA ako ste sami na putu, razlika 20 min. Rećićete da nije mnogo, a kad da krenem ja iz Lučana pa da stignem u Vrbas na poslovni sastanak u 10 h vozeći po ograničenjima? Primera ima jos mnogo; u malom gradiću Lučanima zabrana saobraćaja kroz centar od 18 da 22 h neko je skinuo dopunsku tablu sa vremenom i šta sad? Odlično, saobraćajna policija, kada im zatreba para, naplaćuje kazne za prolaz u podne jer 'POŠTUJU' ZAKON i znak zabrane prolaza, a odluka Skupštine opštine po kojoj je postavljen znak i dalje glasi OD 18 DO 22 h... i mogao bih ja ovako još dugo...

Saobraćajna policija – E to je već poezija. Saobraćajna policija je prvi kontakt POŠTENOG GRADJANINA SA REPRESIVNOM DRŽAVOM koja puni budžet. Elem, funkcija SAOBRAĆAJNE POLICIJE bi trebalo da bude povećanje bezbednosti saobraćaja a ja tvrdim da oni samo pune budžet i svoje džepove i to mogu i da dokažem. Da li znate da saobraćajni policajci kada izadju na put imaju NORMU? Kada ste policiju videli da stoji na opasnom delu puta i upozorava vozače na opasnost ili zaustavlja one manijake koji pretiču u krivinama i nepreglednim mestima , ili učestvuje u saobraćaju na opasnim deonicama? Ne, kod nas policija isključivo stoji na pravim i preglednim deonicama gde iz nekog nebuloznog razloga postoji ograničenje 50 (pomenuto u tački 3) i čeka vas sa radarom da vam naplati kaznu jer vozite brže. Zbog toga na preglednim deonicama vozimo 50 da ne bi platili kaznu a u krivinama nadoknadjujemo izgubljeno vreme sa 150 km/h. Svež primer: pre nekoliko meseci se nije moglo preko Ovčar Banje zbog radova i saobraćaj je preusmeren preko planine Jelice, Lučana i Guče. Uspon je veliki, put uzak i sa mnogo oštećenja, bukvalno se svakodnevno dešavaju udesi i kvarovi na vozilima. Gde je ovde saobraćajna policija? Nikada ne bi pogodili, na ovim deonicama su samo kada se desi udes, ne pomažu u regulisanju saobraćaja kada se veliki kamioni zaglave na krivinama ili neko vozilo 'prokuva' na usponu, nego stoje tamo gde je ZICER - U OVČAR BANJI ako neko pokuša da tamo prodje da mu naplate kaznu i kažu da im odlično ide petnaestak slučajeva dnevno pola državi pola... I tako možemo opet dugo, zaustavljanja zbog kontrole u raskrsnicama, kamiona u kolovoznoj traci... da li to utiče na bezbednost u saobraćaju?
I karakteristično je da ste pomenuli upozoravanje vozača blicanjem pa naravno da zbog ovakvog ponašanja policije vozači jedni druge upozoravaju i tu nemem ništa više da dodam.

Službe koje održavaju puteve – Koliko života oni imaju na duši a da nisu ušli u STATISTIKU? Pre nekoliko godina sam kod Ljiga sleteo sa puta jer sam u JANUARU U 9h 30min naišao na led na putu. Nisam se povredio, imao sam značajnu materijalnu štetu na autu i PLATIO KAZNU jer nisam prilagodio brzinu uslovima puta (!?) i verovatno ušao u statistiku kao udes izazvan nepažnjom vozača , a šta sa putarima – ništa, verovatno se neko tog jutra uspavao pa nije posuo so, ili ih iznenadio mraz ili već nešto drugo uglavnom oni nikada nisu krivi. Prisetite se da li je neko od vaših poznatih poginuo zbog leda na putu? Ja znam za nekoliko slučajeva. I opet isto pitanje DA LI LED NA KOLOVOZU ILI RUPA U KRIVINI UTIČE NA...?

Zakoni – E i ovoga sam se setio a hteo bih da pomenem bar dva zakona: jedan koji reguliše gradnju objekata pored puteva i drugi poznati ZOBS. Šta hoću da kažem. Imamo magistralni put, neko dozvoli da čovek zalepi kafanu uz sam put, pored kafane niknu još dve trafike, može i prekoputa zgodno je mesto i šta se dešava niko ne sruši kafanu i trafike već se postavlja znak deca na putu i ograničava brzina na 40 km/h. PA DOBRO POŠTUJE LI KO MOJE VREME I MOJU POTREBU I PRAVO DA IZ MESTA A STIGNEM U MESTO B BEZBEDNO I NAJBRŽE MOGUĆE. Ko ovde utiče na bezbednost u saobraćaju ja ili kafedžija? Što se tiče ZOBS-a evo jednog primera sa početka Zakona: član 10, tačka 22 važećeg zakona 'naselje je prostor na kome se redovi ili grupe zgrada nalaze s jedne ili s obe strane puta dajući mu izgled ulice i čije su granice označene saobraćajnim znakom za obeležavanje naseljenog mesta' . Ovo mi je razumljivo i nekoliko puta sam došao u sukob sa policijom koja je htela da mi naplati kaznu pozivajući se na ovaj član a nalazili smo se u nekoj nedodjiji bez ijedne kuće u blizini. Ovo može da bude i primer lošeg zakona jer su često table koje označavaju naseljeno mesto stavljene kilometrima pre prve zgrade ili zgrada uopšte nema ali to sam već obrađivao u tački 3. Medjutim i to je zlato u odnosu na ono što nas tek čeka: Puno hvaljeni Nacrt Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima koji je izkadilo MKI u tački 10, stav 5 kaže 'naselje jeste izgradjeni funkcionalno objedinjen prostor na kome su obezbedjeni uslovi za život i rad i za zadovoljavanje zajedničkih potreba stanovnika, čije se granice utvrđuju prostornim urbanističkim planom opštine odnosno grada i označavaju propisanim saobraćajnim znakom na javnom putu'. E pa gospodo ko razume shvatiće... A ja sam razumeo da ne mogu više da potežem ovaj član u borbi sa policijom i sudijama za prekršaje i da ako naidjem na situaciju koja me asocira na NASELJE a ako se neko slučajno zaboravio da postavi tablu, moram propisno da se parkiram pa upitam stanovnike da li je to objedinjen prostor i da li su im obezbedjeni uslovi za život i rad i za zadovoljavanje zajedničkih potreba pa ako se oni većinski izjasne da je to to onda (peške naravno) odem do najbliže Opštine zamolim pristojno za prostorni urbanistički plan konstatujem gde su granice funkcionalno objedinjenog prostora pa dalje nastavim svoje putešestvije propisnom brzinom...


Izvinjavam se zbog svoje opširnosti ali se mnogo nerviram zbog ovoga, od NAS POŠTENIH , PROSEČNIH VOZAČA ste napravili ubice bez prava na odbranu, shvatite ovo kao moj skroman doprinos BORBI ZA VEĆU BEZBEDNOST U SAOBRAĆAJU...



S poštovanjem



Vladan Zlatić


Dodaj post u Technorati Favorites
Dodaj post u Delicious Bookmarks
Dodaj post u Google Bookmarks
Dodaj post u Yahoo Bookmarks
Prevedi post/Translate this post
Podeli post sa prijateljima na Digg.com
Podeli post sa prijateljima na StumbleUpon
Podeli post sa prijateljima na MySpace
Podeli post sa prijateljima mejlom
Podeli post sa prijateljima na Fejsbuku
Vladimir Banić
Urednik foruma
Urednik foruma

Pol: Muski
Pridružio: 17 Dec 2006
Poruke: 905
Teme: 54
Lokacija: Takovska 10.
Zemlja:

Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Poseti sajt autora
Poruka Upisano: Uto Okt 09, 2007 11:08 am Odgovoriti sa citatom

hvala zlaticu, delim tvoje misljenje. grozim se naseg saobracaja i iskreno se strecam svaki put kada sednem u auto. na srecu nisam imao nezgode do sada (izuzev dva majmuna koji su mi se zabijali u zadnji branik).


Dodaj post u Technorati Favorites
Dodaj post u Delicious Bookmarks
Dodaj post u Google Bookmarks
Dodaj post u Yahoo Bookmarks
Prevedi post/Translate this post
Podeli post sa prijateljima na Digg.com
Podeli post sa prijateljima na StumbleUpon
Podeli post sa prijateljima na MySpace
Podeli post sa prijateljima mejlom
Podeli post sa prijateljima na Fejsbuku
if you tolerate this, then your children will be next - manic street preachers

........................................................
www.fkrts.com
vlaky
Starosedelac
Starosedelac

Pol: Muski
Pridružio: 09 Jan 2007
Poruke: 8094
Teme: 245
Lokacija: qqriku city
Zemlja:

Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Poruka Upisano: Uto Okt 09, 2007 11:22 am Odgovoriti sa citatom

Vladimir Banić ::
hvala zlaticu, delim tvoje misljenje. grozim se naseg saobracaja i iskreno se strecam svaki put kada sednem u auto. na srecu nisam imao nezgode do sada (izuzev dva majmuna koji su mi se zabijali u zadnji branik).


ha,dok sam vozio staru bubu,neki lik sa jugom mi se zabo u zadnji branik....i jos mi se izvinio Smile ...


Dodaj post u Technorati Favorites
Dodaj post u Delicious Bookmarks
Dodaj post u Google Bookmarks
Dodaj post u Yahoo Bookmarks
Prevedi post/Translate this post
Podeli post sa prijateljima na Digg.com
Podeli post sa prijateljima na StumbleUpon
Podeli post sa prijateljima na MySpace
Podeli post sa prijateljima mejlom
Podeli post sa prijateljima na Fejsbuku
bolje jedno vruce pivo nego cetir ladna
Prikaži poruke iz poslednjih:    

Odgovori na poruku    Natasa-Miljkovic.com - forum » Analiza prethodnih emisija Sva vremena su (GMT +2:00) Beograd, Kaliningrad, South Africa
Idi na stranu 1, 2, 3, 4  Sledeci
Strana 1 od 4

 
Skoči na: 
Ne možete pisati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete menjati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete brisati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u ovom forumu

Srodne teme
Naziv teme  Autor   Poslednja poruka 
download emisija pre 2007 paradajz Uto Nov 26, 2013 12:26 am  Pogledaj zadnje poruke
Arhiva emisija .... Aristotel Pon Jul 12, 2010 9:39 pm  Pogledaj zadnje poruke
Preporucite emisije sa domacih TV stanica Joe Average Ned Mar 14, 2010 4:39 pm  Pogledaj zadnje poruke
Lekari i sarlatani Natasa Miljkovic Čet Jun 11, 2009 10:33 am  Pogledaj zadnje poruke
voditelji/voditeljke u SRB potraga Sub Dec 08, 2007 8:07 pm  Pogledaj zadnje poruke



Stavovi koje izražavaju članovi foruma u svojim porukama su njihovi lični stavovi i ne predstavljaju zvanične stavove uredništva emisije "Ključ" i Nataše Miljković.
Svaki korisnik snosi punu moralnu i materijalnu odgovornost za sve poruke koje na forumu napiše. Urednici foruma odriču se odgovornosti za sadržaj tih poruka.




NaslovnaBiografijaForumBlogGalerijaIntervjuiKontaktArhiva emisijaDownloadLink to us!Natasa-Miljkovic.com - RSS za temu
Forum je baziran na phpBB 2.x software-u. Originalni dizajn napravio je Vjacheslav Trushkin. Forum održava ekipa foruma. Pravila ponašanja možete naći ovde!